هنرگرافیک و طراحی لوگو

هنرگرافیک و طراحی لوگو

هنرگرافیک و طراحی لوگو

هنرگرافیک و طراحی لوگو

5 تکنیک بزرگ طراحی لوگو در سال 2020

 


بزرگترین تکنیک های طراحی لوگو در 2020


یکی از مهم ترین نکته هایی که در زمینه طراحی لوگو باید به آن توجه داشته باشیم  این است که هرساله، مخاطبین انتظار داشتند که چیز جدیدی به این طراحی ها اضافه شود و معمولا انتظار داشتند با طراحی های غیرمنتظره ای روبرو شوند. البته در چند سال اخیر، اوضاع به گونی ای متفاوت شده است. چون در طول این چند سال، به طور کلی طراحی لوگو به سمت خاصی پیش می رود. ولی همزمان  که به سال 2020 وارد می شویم؛ وارد یک عصر جدیدی در برندینگ هم می شویم. بنابراین انتظار داریم که روند طراحی های لوگو هم تغییر کند و وارد دوره جدیدی شود. در این جا چند سوال پیش می آید: آیا این سال سالی است که در آن واقعا طراحی های لوگو هم تغییر می کنند و وارد دوره جدیدی می شودند؟ آیا باید تمام دانش خودمان را از طراحی لوگو تغییر دهیم؟ در پاسخ دادن به این سوال، باید گفت که برخی از متخصصین در زمینه طراحی لوگو پیش بینی هایی برای روند تغییرات لوگو در آینده کرده اند. آن ها بیان کرده اند که طراحی لوگو در آینده به شیوه های زیر تغییر می کنند:


طراحی های مینیمالیستی

طراحی های لوگو در سال 2019 بسیار شبیه به این طراحی ها در سال 2018 بود. و بنابراین تغییر زیادی نکرده بود. گابریلا کوربرت، که یکی از طراحان لوگو در شرکت استورم برند است؛ توضیح می دهد که "لوگوها در چند سال گذشته به سمت مینیمالیستی  رفته اند. این روندی است که در سال 2020 و در سال های بعد از آن هم به احتمال زیاد ادامه پیدا خواهد کرد. نمونه های این طراحی ها را می توانیم در طراحی فیسبوک و همچنین کمپانی برادران وارنر و غیره ببینیم".



البته همه موافق این روند نیستند. به عنوان مثال یکی از افرادی که به عنوان یکی از منتقدان این روند شناخته می شود، دان برانهام است که خودش یکی از طراحان مطرح در شرکت "گرینویچ دیزان" است. او فکر می کند که "روند جدید اصلا قابل قبول نیست. این طراحی های لوگو باعث می شود که ثاثیرات منفی بر روی مخاطبین گذاشته شود و حتی من وقتی که لوگوی شرکت BT را دیدم، پیش خودم فکر کردم که آن ها حتما می خواهند عمدا این شرکت را ورشکست کنند!!!"



طراحی های ساده و داستانی

آدام موردوچ، که یکی از طراحان بلندمرتبه در کمپانی گرادی بریتون است، فکر می کند که "امروزه دیگر موضوع ساده بودن در طراحی های لوگو موضوعی بسیار مهم است. در سال های اخیر و سال های آینده، اوضاع به گونه ای می شود که برندهایی که دارای لوگوهایی هستند که واقعا ساده هستند طرفداران زیادی پیدا می کنند و مخاطبین به این موضوع اهمیت زیادی خواهند داد و برندهایی که دارای لوگوهایی هستند که سادگی دور می باشند طرفداران کمتری خواهن داشت . البته گرایش مخاطبین البته موضوع اثرگذاری لوگو به عقیده من در سال های آینده بسیار مهم تر می شود و برندهایی که دارای لوگوهایی اثرگذار باشند؛ بسیار موفق تر از برندهایی خواهند بود که دارای لوگوهایی هستند که از اثرگذاری کمتری برخوردار می باشند"


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد