طراحی یک لوگوی مناسب برای آژانس های بیمه موضوعی چه اهمیتی دارد؟
ایجاد یک استراتژی موثر بازاریابی برای یک آژانس بیمه، مزیت های بسیار زیادی دارد. یکی از مزیت های این کار، این است که این آژانس ها، همیشه در شبکه های اجتماعی مختلف حضور پیدا می کنند و می توانند وب سایت هایی داشته باشند که استفاده از آن ها برای مشتریان آسان باشد و به همین ترتیب، مشتریان بیشتری جذب این آژانس ها شوند. اگرچه، طراحی کردن یک لوگوی منحصر به فرد و جذاب برای یک آژانس بیمه، به همان اندازه مهم است که یک استراتژی بازاریابی موثر مهم است.
بکی شرودر، مدیر بخش بازاریابی در کمپانی بیمه تکنولوژی (ITC)، می گوید : "لوگوی شما به عنوان یک آژانس بیمه، چیزی است که مردم از آژانس بیمه شما به صورت بصری می بینند و درک می کنند". بنابراین این لوگو به شما کمک می کند تا مشتریانتان تشخیص دهند که این شما هستید!"
لوگوی مناسب باعث شناخت برند میشود!؟
داشتن یک لوگوی مناسب برای یک برند، منجر به موضوع "شناخت برند" می شود. شناخت برند با استفاده از داشتن لوگو، به دو روش اتفاق می افتد.
اول، از طریق تکرار. یعنی وقتی که یک لوگو را در هر جایی مانند وب سایت ها، ایمیلشان و بر روی سازمان و یا در هر جای دیگری در تبلیغات و غیره دیدند، می توانند آن را بشناسند و بنابراین در هر جایی که می خواهید درباره آژانس خودتان حرف بزنید باید از همان لوگو استفاده کنید.
روش دوم، از طریق به خاطر آوردن است. بنابراین نیاز است که یک طراحی لوگویی داشته باشید که جذاب باشد. هنگامی که یک لوگو با لوگوهای دیگر متفاوت باشد و از آن ها جذاب تر باشد، احتمال این که مردم بیشتر آن را در ذهن بسپارند بیشتر است.
نکات کلیدی در انتخاب لوگو آژانس های بیمه
البته عوامل مختلفی در طراحی لوگو هستند که به هنگام طراحی لوگو، یک آژانس بیمه باید درنظر داشته باشند. البته وقتی که یک لوگویی برای یک آژانس بیمه وجود داشته باشد و آن ها بخواهند این لوگو را تغییر دهند، موضوع با زمانی که می خواهند از ابتدا یک لوگو را ایجاد کنند، متفاوت است.
در حالت اول، کار آسان است و می توان با تغییرات کوچکی در رنگ و یا چند تغییر جزیی در طراحی، کار را انجام داد. ولی مشکل طراحی لوگو زمانی شروع می شود که یک آژانس بیمه اصلا لوگو نداشته باشد و بخواهد از اول کار طراحی لوگو را شروع کند. در این حالت دوم، کار پیچیده است.
به عقیده شرودر :" استفاده کردن از فونت هایی متفاوت با آن چه که دیگران مورد استفاده قرار می دهند، همچنین تغییر دادن میزان ضخامت و یا مرزهای خطوط و استفاده از رنگ های مختلف عواملی هستند که منجر می شوند که لوگوی شما در یادها بماند و منحصر به فرد باشد. ولی موضوع انعطاف پذیری موضوعی است که باید در طراحی لوگو حتما مدنظر داشته باشید.
به عقیده شرودر، آژانس های بیمه ای که می خواهند لوگوهای جدیدی را طراحی کنند، باید موضوعات زیر را مورد بررسی قرار دهند:
- آیا لوگوی شما در ابعاد مختلف هم کار می کند؟ آیا در شکل های مستطیلی، دایره ای و مربعی هم کار می کند؟
- آیا تنها در یک رنگ کار می کند یا این که با رنگ های دیگر هم می توان از آن استفاده کرد؟ موضوع رنگ مهم است چون بعضی اوقات نمی توانید یک لوگو را به صورت رنگی پرینت کنید و مجبور می شوید از چند رنگ محدود استفاده کنید
- آیا لوگوی شما در محیط های مختلف کار می کند؟ یعنی آیا می توان این لوگو را بر روی لباس ها طراحی کرد؟ به شکل دیجیتالی در وب سایت ها گذاشت و یا آن را بر روی تبلیغات و غیره مورد استفاده قرار داد؟
یکی دیگرازعواملی که طراحان لوگو برای آژانس های بیمه باید درنظر بگیرند، ساده بودن است. باید بدانید که لوگوهای مربوط به آژانس های بیمه که از همه موفق تر بوده اند، آن هایی بوده اند که از همه ساده تر بوده اند. بنابراین نیاز است که لوگوها را تا حد ممکن ساده طراحی کرد.
از دیگر عوامل موثر، این است که به ماندگاری این لوگو باید توجه زیادی کرد. شیوه های طراحی لوگوهای مربوط به آژانس های بیمه و به طور کلی تمام لوگوهای مربوط به کمپانی ها، سال به سال تغییر می کند ولی کمپانی هایی که لوگو دارند، به سختی لوگوی خودشان را تغییر می دهند بنابراین یک آژانس بیمه برای این که لوگوی خودش را تغییر دهد، نیاز دارد تا این کار را به گونه ای انجام دهد که طراحی لوگو از بین نرود و همچنان پایدار باقی بماند.
بنابراین به هنگام طراحی لوگو برای آژانس بیمه، باید در نظر داشت که این لوگو به گونه ای طراحی شود که اثر آن بعد از چند سال همچنان باقی بماند و تازگی خودش را حفظ کند.
از آن جایی که بیشتر افرادی که در آژانس های بیمه کار می کنند، در زمینه طراحی سررشته ندارند و چیزی از طراحی و مخصوصا طراحی گرافیکی نمی دانند، باید حتما به دنبال ابزارها و نرم افزارهایی بگردند که به آن ها در طراحی لوگو کمک کند. برخی از نرم افزارها مانند Adobe IIIustrator و یا Canva هستند که مخصوص این کار می باشند. همچنین این آژانس های بیمه می توانند از افرادی که به عنوان طراح گرافیکی کار می کنند برای این کار کمک بگیرند. این افراد که به عنوان طراح، آزادانه کار می کنند، می توانند لوگوهای مختلف را به شیوه ای که این آژآنس ها نیاز دارند طراحی کنند.
آن ها همچنین می توانند این طراحی ها را در هر غالبی مانند غالب دایره ای، مربعی، برداری و در هر فرمتی مانند فرمت JPEG، فرمت PNG، و هر رنگی مانند سیاه و سفید و تماما رنگی و غیره طراحی کنند. برای پیدا کردن چنین طراحانی، آژانس های بیمه می توانند با طراحان وب سایت هم حرف بزنند.
چون طراحان وب سایت معمولا می توانند خدمات طراحی لوگویی را پیشنهاد دهند و طراحان لوگوی مجربی را به این آژانس ها معرفی کنند که بتوانند کار طراحی لوگو را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و یک لوگوی مناسب برای آن ها طراحی نمایند.
انواع لوگو و سبک های مختلف در طراحی لوگو
ما معمولا طراحی لوگو را به یک چیزی که با آن آشنا هستیم محدود می کنیم. ولی حقیقت این است که طراحی لوگو از آن چیزی که فکر می کردید، بسیار متنوع تر و وسیع تر است. طراحی لوگو چیزی بسیار بیشتر از تنها چند نماد و خطوط با فونت های مختلف است؛ انواع مختلف و متنوع زیادی از طراحی های لوگو وجود دارد که یک طراح لوگو می تواند لوگوی خودش را به این شیوه طراحی کند. به هنگام طراحی کردن لوگو، دست طراح باز است و می تواند به شیوه های مختلفی این کار را انجام دهد. باید توجه داشت که طراحی لوگو به طور کلی نقش بسیار مهم و کلیدی در موفقیت یک برند بازی می کند و برندهایی که طراحی لوگوی مناسبی دارند، نسبت به برندهای با لوگوهای نامناسب، از شانس موفقیت بسیار بیشتری برخوردارند. استفاده از لوگوی مناسب باعث می شود که مخاطب به برند مورد نظر جلب شود و همین موضوع نقش کلیدی در موفقیت یک برند و افزایش فروش برند دارد. بنابراین موضوع طراحی لوگو باید به عنوان یک موضوع جدی مورد بررسی قرار بگیرد و به آن اهمیت زیادی داده شود. پس انتخاب کردن نوع صحیح طراحی لوگو از میان طراحی های مختلف برای تضمین اثربخشی لوگو در ارتباط گرفتن با برندتان، موضوع پراهمیتی است. اکنون با این مقدمه، هشت نوع مختلف طراحی لوگو را بررسی می کنیم:
به طور کلی 8 نوع طراحی لوگو داریم. این هشت نوع عبارتند از نوع طراحی لوگوی مونوگرام، نوع طراحی لوگوی لوگوتایپ، نوع طراحی لوگوی نمادی، نوع طراحی لوگوی ماسکوت، نوع طراحی لوگوی نمادهای ترکیبی، نوع طراحی لوگوی حروف محور، نوع طراحی لوگوی امبلم، نوع طراحی لوگو به روش فونت. هرکدام از این روش ها مزیت ها و معایب مخصوص خودشان را دارند که در ادامه به شکل مختصر آن ها را بررسی می کنیم:
نوع طراحی لوگوی مونوگرام (Monogram )
یک لوگوی مونوگران، لوگویی است که از حروفی مانند ABO و یا HBO تشکیل شده است. این انواع لوگو را به خوبی می شناسید چون انواع آن را زیاد دیده اید. این لوگوها معمولا کوتاه و مختصر و مفید می باشند و می توان آن ها را با طراحی های مختلف دیگر ترکیب کرد. در صورتی که این نوع لوگو را برای طراحی انتخاب می کنید، مهم است که انتخاب فونت مناسب را همیشه درنظر بگیرید. در این نوع طراحی بهتر است که نوع فونت دلخواه خودتان را مورد استفاده قرار دهید.
نوع طراحی لوگوی لوگوتایپ (Logotype)
این نوع در حقیقت همان نوع اول است که تا حدودی گسترده تر شده است. این نوع لوگوها ساده هستند. در این نوع لوگوها نام برند را نشان می دهند. در این نوع لوگوها هم نوع فونت خیلی مهم است و بهتر است که به سلیقه خودتان نوع فونت را انتخاب کنیم. استفاده از این لوگوها برای برندهایی که دارای نام های ساده هستند و به خاطر آوردن آن ها آسان می باشد بسیار مناسب می باشند.
نوع طراحی لوگوی نمادی (Symbol)
انتخاب نمادها به عنوان لوگو، انتخاب مناسبی ست. معمولا می توان نمادها را با دیگر انواع طراحی لوگو ترکیب کرد. در این نوع طراحی لوگو، تصویری که شما انتخاب می کنید نقشی کلیدی دارد. معمولا باید سعی کنید که از نمادها و تصویرهایی که تکراری هستند و تکرار را به ذهن می آورند خودداری کنید. در عوض، باید نمادهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده جوهره ایده برندی باشند که نماینده آن هستند. البته در ابتدا ممکن است این کار به این آسانی هم نباشد ولی کم کم با تکرار و تمرین می توان توانایی این نوع طراحی را افزایش داد. اپل یکی از مثال های واضح برای این گونه طراحی است.
نوع طراحی لوگوی ماسکوت (Mascot)
این نوع لوگوها معمولا در صنعت تغذیه و صنایع غذایی بکار برده می شوند. ایده اصلی در طراحی این گونه لوگوها این است که یک کاراکتری که برند به عنوان ارایه کننده مرکزی تصویر برند انتخاب کرده اند را نشان می دهند. بهترین زمان کاربرد این لوگوها زمانی است که یک تصویر بانمک و خنده دار پیدا کنند که به برند مورد نظر بخورد.
نوع طراحی لوگوی نمادهای ترکیبی
شاید بتوان گفت که این نوع نمادها معمول ترین نوع طراحی لوگو هستند. لوگوهایی که به شیوه ترکیبی طراحی شده اند، هم از نمادها استفاده می کنند و هم از انواع دیگر لوگوها. با استفاده از این روش می توان تضمین کرد که شناسایی برند را می توان به شیوه های مختلف انجام داد. برندهایی که از چنین روش ترکیبی به عنوان طراحی لوگو استفاده می کنند، می توانند به راحتی برند خودشان را با کاربردهای مختلف تطبیق دهند. در حقیقت در این روش از تمام چهار روشی که در بالا اشاره شد استفاده می شود تا یک طراحی جذاب و دلپسند از برند حاصل آید.
نوع طراحی لوگو حروف محور (Letterform)
در این نوع طراحی ها، بیشتر بر روی یکی از حروفی که در نام برند وجود دارد مانور می دهند. شاید بارزترین مثال برای این نوع طراحی لوگو، لوگوی مربوط به برند مکدونالد باشد. برندهایی که لوگوهایشان را به این شیوه طراحی می کنند، می توانند بقیه نام برند را به شیوه حروفی در برند بیان کنند. به هنگام استفاده از این نوع لوگوها، باید اطمینان داشته باشید که از نوع فونت های مطلوب و مورد پسند استفاده کنید.
نوع طراحی لوگو امبلم (Emblem)
این نوع طراحی به عنوان طراحی لوگو، یکی از اصلی ترین نوع طراحی های لوگو است. و می توان گفت که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین انواع طراحی لوگو بکار می رود. در این نوع طراحی های لوگو، از یک شکل (مانند دایره و یا شکل های هندسی دیگر) استفاده می شود و با استفاده از این شکل سعی می شود تا بخش زیادی از فضای کل طراحی لوگو پوشیده شود. این شکل اولیه معمولا دایره است. و سپس درون شکل مورد نظر، حروف دیگری که معمولا شامل نام برند هستند نوشته می شود. تجربه نشان داده است که استفاده از این روش می تواند خیلی موفقیت آمیز باشد.
نوع طراحی لوگو به روش فونت+شکل
این نوع طراحی، در حقیقت مانند طراحی مورد قبلی است با این تفاوت که در این نوع طراحی، از شیوه ساده تری استفاده می شود. در حقیقت این نوع طراحی لوگو طراحی ساده تری از نوع قبلی به حساب می آید. مزیت استفاده از این روش این است که می توان به راحتی شکل مورد نظر را کوچک و بزرگ کرد.
هزینه کار گذاشتن علامت تجاری برای یک تجارت چقدر است؟
هزینه ثبت کردن یک علامت تجاری، بستگی به عوامل مختلف دارد. در ابتدا باید تعیین کنید که آیا می خواهید با یک وکیل همکاری داشته باشید یا خیر. در صورتی که چنین باشد، که توصیه می شود که حتما چنین باشد، هزینه بیشتری را متقبل خواهید شد. این هزینه در کشور آمریکا چیزی برابر با حدودا 800 تا 3000 دلار است.
کار بعدی که شما باید انجام دهید این است که باید تصمیم بگیرید که می خواهید از کدام روش برای این کار استفاده کنید. (روش TEAS Plus، روش TEAS RF یا روش TEAS Regular). همچنین در این مرحله شما باید دقیقات اطلاعات مورد نیاز را آماده کنید.
هزینه سه روشی که در بالا ذکر شد، برای تقاضاهای USPTO در کشور آمریکا به صورت زیر است:
تقاضانامه برای TEAS Plus: 225 دلار برای کدام از انواع جدید کالاها و خدمات
تقاضانامه برای TEAS RF: 275 دلار برای هرکدام از انواع جدید کالاها و خدمات
تقاضانامه برای TEAS Regular: 400 دلار برای هرکدام از انواع جدید کالاها و خدمات
هنگامی که در حال پر کردن این تقاضانامه ها هستید، باید این موضوع را درنظر داشته باشید که این فرم ها به گونه ای می باشند که باید به تمامی پر شوند و در هنگام پر کردن آن ها باید نهایت دقت را بکنید. بر اساس مقررات USPTO، در صورتی که شما نتوانید برخی از بندهای این تقاضانامه ها را پر کنید، ممکن است تقاضای شما کاملا رد شود. همچنین در صورتی که شما واجد شرایط برای پر کردن این تقاضانامه ها نباشید، مسلما تقاضای شما رد خواهد شد و علاوه بر آن، بر اساس قانون، شما میزان 125 دلار به عنوان جریمه باید بپردازید.
البته تمام هزینه هایی که در بالا ذکر شدند، در صورتی می باشند که هزینه اضافی وجود نداشته باشد. در صورتی که ممکن است به دلایل مختلفی مانند انتخاب برخی از کالاها و یا خدمات که از نظر قانونی هزینه های بالاتری دارند و یا موارد دیگر، شما مجبور شوید علاوه بر هزینه هایی که در بالا اشاره شد، هزینه های دیگری هم بپردازید.
همچنین در صورتی که شما اعلام کنید که در حال استفاده از علامت تجاری می باشید و قبل از این که بخواهید آن را به ثبت برسانید، از آن استفاده کرده اید، در این صورت هزینه های بیشتری به شما تعلق می گیرد. و یا به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید در آینده این علامت تجاری را تغییر دهید و هم اکنون اعلام کنید که می خواهید این علامت تجاری را تغییر دهید، هزینه های اضافه تری به شما تعلق می گیرد. همچنین در صورتی که مشخص شود که شما تحت هر عنوانی دروغ گفته اید و یا حقیقت را کتمان کرده اید، باز هم هزینه های اضافه به عنوان جریمه به شما تعلق می گیرد. بنابراین سعی کنید هرگز حقیقت ها را کتمان نکنید و همیشه اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار آن ها قرار دهید.
چگونه علامت تجاری برای یک نام تجاری و یا لوگو قرار می دهید؟
برای این که یک علامت تجاری را به ثبت برسانید، نیاز دارید در ابتدا یک تقاضا نامه ارایه کنید. نهادی که مرتبط با این موضوع است به کار رسیدگی می کند. البته با این که شما می توانید این کار را خودتان بدون نیاز به هیچ گونه وکیلی انجام دهید، ولی شدیدا توصیه می شود که برای این کار از یک وکیل مجرب استفاده کنید که چم و خم کار را بداند و بتواند به شما کمک کند. افراد حرفه ای که در این زمینه استاد هستند می توانند این پروسه را ساده تر کنند و دقت کار را برای شما بالا ببرند. در صورتی که در فرآیند انجام کار اشتباهاتی انجام دهید، ممکن است منجر به این شود که هم زمان و هم هزینه زیادی از شما از دست برود.
قبل از این که بخواهید تقاضانامه خودتان را برای این کار ارایه دهید، نیاز است که اطلاعات تجاری لازم در این زمینه را بدست آورید. به عنوان مثال، باید بدانید که کمپانی شما در چه جنبه ای می خواهد کار کند و یا این که چه زمانی باید کار را شروع و یا تمام کنید و غیره.
افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید اطلاعات دقیقی را در این زمینه داشته باشند تا فایل ها را با بی دقتی پر نکنند.
در صورتی که می خواهید برای این کار اقدام کنید، می تواند به صورت الکترونیکی و هم به صورت غیرالکترونیکی اقدام به این کار کنید. در صورتی که بخواهید به صورت الکترونیکی اقدام به این کار کنید، می توانید از روش هایی مانند TEAS Plus، TEAS RF و TEAS Regular استفاده کنید. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند و بسته به خودتان است که کدامیک از روش ها را انتخاب کنید.
روش TEAS Plus: این راه، ارزان ترین راه است ولی در این راه نیازمند بیشتری اطلاعات هستید. عمق اطلاعات به این معنی است که به احتمال زیاد اطلاعات به سرعت و با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. اگرچه، ممکن است مشخص کردن برخی از اطلاعاتی که در این روش مورد نیاز می باشند سخت باشد. این روش یک روش الکترونیکی است.
روش TEAS Reduced Fee (RF): این روش از نظر میزان هزینه کمی نسبت به روش قبلی هزینه بر تر می باشد ولی نیازمند اطلاعات کمتری است. این روش همچنین به شما اجازه می دهد تا توصیفاتی از فرآورده ها و یا خدمات خوب/بد را ارایه دهید که برای شما سودمند می باشد. ولی در این روش ممکن است نیاز به داشتن یک وکیل مجرب داشته باشید. این تقاضا هم به صورت الکترونیکی پر می شود.
روش TEAS Regular: این روش از همه روش ها گران تر است. البته به همین دلیل برای بسیاری از افرادی که می خواهند تقاضا دهند، خیلی مطلوب نمی باشد. یکی از بزرگترین مزایایی که استفاده از این روش دارد این است که در این روش نیازمند کمترین میزان اطلاعات هستیم و با کمترین میزان اطلاعات هم در این روش می توانیم کار را انجام دهیم. این موضوع به این معنی است که شما این شانس را خواهید داشت که با دادن کمترین اطلاعات ممکن، به راحتی برای کار خودتان درخواست دهید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش سرعت بالا است. در این روش شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن، کار را انجام دهید و قبل از این که رقبای شما بتوانند تقاضا دهند، می توانید شما این کار را انجامد دهید. استفاده از این روش بر خلاف روش های قبلی که همگی الکترونیکی بودند می تواند هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت غیرالکترونیکی صورت بپذیرد.
بعد از این که تقاضا دادید، USPTO بعد از حدودا سه ماه پس از زمان تقاضا، کار ثبت علامت تجاری را آغاز کند. در این زمان USPTO یا از طریق اقدامات دفتری و یا از طریق اداری، مراحل را دنبال خواهد کرد و در صورتی که در طول انجام این کار مشکلی پیش بیاید، به شما اعلام می کند و شما باید این مشکل را برطرف کنید.
چه زمانی باید نام و لوگوی کمپانی را به عنوان علامت تجاری به ثبت برسانید؟
کمپانی ها باید هرچه سریع تر، علامت تجاری خودشان را به ثبت برسانند به این دلیل که از مشکلاتی که در آینده ممکن است ایجاد شود، جلوگیری کنند. دل ریزو بیان می کند که برخی از تجارت های کوچک ممکن است قبل از این که علامت تجاری را برای خودشان به ثبت برسانند، سعی کنند درباره برند خودشان تبلیغ کنند و برای این کار زمان و هزینه زیادی خرج کنند. ولی بعد از مدتی ممکن است متوجه شوند که به این دلیل که هنوز با وکیل خود درباره به ثبت رساندن علامت تجاری کمپانی صحبت نکرده اند و هنوز علامت تجاری برای کمپانی خود انتخاب نکرده اند؛ کمپانی های دیگری بیایند و کالاهای خودشان را با استفاده از علامتی که آن ها دارند به فروش برسانند. در این صورت این کمپانی ها ضرر زیادی می خورند.
علاوه بر آن، تجارت هایی که قبل از این که با وکیلشان درباره به ثبت رساندن علامت تجاری برای برند صحبت کنند، پول زیادی را برای این کار سرمایه گذاری می کنند، ممکن است بعد از این که تصمیم بگیرند که علامت تجاری را برای برند خودشان ثبت کنند؛ با مشکل مواجه شوند و نتوانند این کار را انجام بدهند. در این صورت تمام پولی که در گذشته صرف کرده بودند به هدر می رود.
به عنوان مثال ممکن است کمپانی مقدار زیادی پول صرف تبلیغات برای یک برند کند ولی وقتی که سعی کرد علامت تجاری برای این برند ثبت نماید، با این مشکل مواجه شود که نام برند قابل ثبت شدن نیست! و با این نام، این کمپانی نمی تواند برای خودش علامت تجاری ثبت کند. چنین محدودیت هایی وجود دارند. به عنوان مثال، مدیر و مشاور اصلی شرکت سویفت فیلینگز، تراویس کرابتری بیان کرده است که نام هایی مانند "بهترین شیرینی" و یا نام هایی از این قبیل که مستقیما به فرآورده اشاره می کنند، قابل اعمال نمی باشند. و یا نام هایی توصیفی مانند "شیرینی زرد" که مستقیما سعی می کند صفتی را به شیرینی بدهد قابل قبول نیست به این معنی که در صورتی که یک کمپانی که دارای این نام است بیاید و تقاضای ثبت علامت تجاری بدهد؛ با تقاضای این کمپانی مخالفت می شود.
کرابتری بیان می کند که "نام هایی که خیلی نامرتبط با کالا و یا خدمات هستند، شانس پذیرفته شدن بیشتری دارند. این موضوع برای ایجاد کردن یک برند خیلی مهم است. شما باید نامی را برای برند انتخاب کنید که دارای محتوای لازم باشد و بتوان آن را به عنوان یک علامت تجاری کمپانی به ثبت رسانید. در عین حال نامی که باید انتخاب کنید، باید درباره آن چه که قرار است می فروشید اطلاعات دقیقی به شما بدهد"
او همچنین بیان می کند که در صورتی که شما یک فرآورده و یا خدماتی داشته باشید که مردم آن را می خواهند، اطمینان داشته باشید که بعد از مدت کوتاهی دیگران سعی خواهند کرد از شما تبعیت کنند و از آن کپی برداری می کنند. با این که به ثبت رساندن یک علامت تجاری حداقل شش ماه به طول بینجامد، ولی در برخی از موارد ممکن است به مدت 1 سال یا بیشتر هم طول بکشد. بنبراین اهمیت شروع کردن این کار، هر چه زودتر، بسیار زیاد است و باید هرچه زودتر این کار را شروع کنید.